Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
W ofertach produktów spożywczych składy i "nie zawiera" notorycznie mają sprzeczne informacje. Na ile jest możliwe usprawnienie filtrów? Po stronie sprzedającego np. przy dodawaniu produktu automatyc...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Zgodnie z zauważonymi przeze mnie i przez użytkownika @rogozn problemami z długimi linkami Allegro Share, niniejszym proszę o rozważenie wdrożenia opcjonalnych shortlinków. Występujące w linkach znak...
Proszę o wprowadzenie takiej funkcji jak sortowanie opinii w produkcie po sprzedającym. Podam przykład: chcę kupić płyn do prania, który ma 4000 ocen. Muszę teraz wertować i czytać wszystkie opinie i...
Od lat kupując na Allegro gry video w wersji pudełkowej napotykam na problem z wyborem oferty, ponieważ zawsze poszukuje gry z okładką w polskiej wersji językowej. Sprzedawcy często ukrywają fakt, że...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Dzień Dobry. W zakładce Zestawy Ofert nie ma prostego i bardzo przydatnego narzędzia takiego pokaż więcej na jednej stronie, tak jak jest to w przypadku mój asortyment czyli pokaż 20, 60, 120, 500, 1...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji. Większość osób przy wybor...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
W ofertach produktów spożywczych składy i "nie zawiera" notorycznie mają sprzeczne informacje. Na ile jest możliwe usprawnienie filtrów? Po stronie sprzedającego np. przy dodawaniu produktu automatyc...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Zgodnie z zauważonymi przeze mnie i przez użytkownika @rogozn problemami z długimi linkami Allegro Share, niniejszym proszę o rozważenie wdrożenia opcjonalnych shortlinków. Występujące w linkach znak...
Proszę o wprowadzenie takiej funkcji jak sortowanie opinii w produkcie po sprzedającym. Podam przykład: chcę kupić płyn do prania, który ma 4000 ocen. Muszę teraz wertować i czytać wszystkie opinie i...
Od lat kupując na Allegro gry video w wersji pudełkowej napotykam na problem z wyborem oferty, ponieważ zawsze poszukuje gry z okładką w polskiej wersji językowej. Sprzedawcy często ukrywają fakt, że...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Dzień Dobry. W zakładce Zestawy Ofert nie ma prostego i bardzo przydatnego narzędzia takiego pokaż więcej na jednej stronie, tak jak jest to w przypadku mój asortyment czyli pokaż 20, 60, 120, 500, 1...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji. Większość osób przy wybor...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Dotyczy blokowania kupującego przez sprzedawcę. Moja sugestia jest następująca: Jeżeli sprzedawca blokuje kupującego z powodu negatywnego komentarza wystawionego przez kupującego w sposób grzeczny al...
Chyba każdy na sile dokupował zupełnie niepotrzebne rzeczy aby dobić do 40zl i uzyskać darmowa dostawę. Albo irytował się na sprzedającego wystawiającego przedmiot za 39.99. Dodanie możliwości uzupeł...
Witam serdecznie, Czy allegro mogłoby wymusić na kupujących podanie 9-cyfrowego numeru telefonu komórkowego z polskiej sieci w przypadku zakupu z przesyłkami inpost? Bez niego nie można nadać etykiet...
Z chęcią ujrzałbym w serwisie Allegro Lokalnie system komentarzy zbliżony do tego z Allegro. Może nie koniecznie na tych samych zasadach, ale tak, aby była możliwość szybkiego rozeznania się czy sprz...
Dzień dobry proponuję prosty pomysł, który pewnie wielu sprzedawcą się przyda. Jak w temacie. Proszę o dodanie możliwości wysyłania wiadomości do Klienta/ kupującego bezpośrednio z zakładki zamówieni...
@mr_oma jednak mnie przekonała, zgłoszę pomysł z tytułem produktu, ale troszkę w innej formie. Post może być dość długi, sorry za literówki 🙂 Chciałbym tylko wywołać osobę odpowiedzialną, @k_owczare...
Allegro oszukuje klientów, pisząc w swoim śledzeniu: Oczekuje na nadanie, w przypadku paczek włożonych do paczkomatu. Paczka włożona do paczkomatu, to jest przesyłka już nadana i świadczą o tym trzy ...
Witam. W zakładce obsługi zamówień od klientów powinna być opcja typu " Zmiana czasu dostawy " Klient dostaje e-mail (tak samo jak prośba o usunięcie komentarza, czy prośba o dopłatę). I akceptuje. T...
Jeden z dzisiejszych postów podsunął mi pewną myśl W systemie ocen allegro powinno wprowadzić okienko podobne do ,, oceń produkt ,, z nazwą ,,oceń przewoźnika ,, . Sprzedający odpowiada za załokształ...
Zgodnie z zauważonymi przeze mnie i przez użytkownika @rogozn problemami z długimi linkami Allegro Share, niniejszym proszę o rozważenie wdrożenia opcjonalnych shortlinków. Występujące w linkach znak...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Proszę o dodanie do formularza https://salescenter.allegro.com/parameter-value-suggestions/create-suggestion kategorii 165 ( Elektronika - Telefony i Akcesoria - Smartfony i telefony komórkowe). Żeby...
Przydałaby się funkcjonalność, która pozwoliłaby zadawać pytania, na które sprzedający może odpowiedzieć bezpośrednio na stronie produktu w nowej sekcji, a nie tylko w prywatnej wiadomości do sprzeda...
Wysyłana do uzytkowników oferta w większosci jest spamem. Czemu? Bo wbrew temu co jest sugerowana nie opiera się o faktyczne zainteresowanie. Przykład. Moja rodzina tak się złożyło jest użytkownikami...
Cześć, po naszych walkach kilka miesięcy temu dodaliście wreszcie filtr "dostawa z Polski" (wcześniej twierdziliście, że nikt tego nie chce i dodawaliście tylko w niektórych kategoriach na prośby uży...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
W wyszukiwaniu produktów co pewien czas zdarza mi się trafić na oferty od sprzedawców, na których wcześniej się zawiodłem. Wyszukiwarka nie pokazuje nazw sprzedawców. Lista ignorowanych sklepów rozwiązałaby ten problem.
Podczas przeglądania ofert ubrań na Allegro, często trafiam na produkty marek, które mnie nie interesują – zwłaszcza Shein. Chciałabym mieć możliwość zastosowania filtra, który pozwoli mi wykluczyć k...
mam propozycję dotyczącą opcji wysyłki tego samego dnia na Allegro. Obecnie można ustawić godzinę graniczną tylko globalnie dla całej oferty wysyłkowej. Niestety, to bardzo ogranicza elastyczność, sz...
Dzień dobry W panelu moje zakupy proszę o dodanie możliwości podsumowania zaznaczonych zakupów. Przykład: z kilkunastu różnych sklepów zakupiłem produkty/narzędzia które są mi potrzebne do remontu ła...
W ofertach produktów spożywczych składy i "nie zawiera" notorycznie mają sprzeczne informacje. Na ile jest możliwe usprawnienie filtrów? Po stronie sprzedającego np. przy dodawaniu produktu automatyc...
W większości miejsc (np. w Asortymencie, w Analytics itp.) Rynki są poukładane w kolejności PL, CZ, SK, HU. A nie wiedzieć czemu w Ads-ach kolejność jest PL, SK, CZ, HU (CZ jest zamienione z SK). Może by to ujednolicić?
Dzień dobry, chciałbym zasugerować dodanie modelu samochodu Citroen C4 Picasso I 2007 – 2013 w dziale MOTORYZACJA/CZĘŚCI SAMOCHODOWE. Jest to pierwsza generacja auta. Niestety dział MOTORYZACJA / CZĘ...